lagu kami =,=

Tuesday, February 22, 2011

kasian saya :'(

ASSALAMUALAIKUM !
aaey nim , saya x pergi skola . coz x ada oam nk anta . my dad pegi stdy kat johor . my mom , bru pandai bwok kereta g kerja ngn balek kerja , dea  dea x berapa cekap lagi an .
sedey sedey . apik x mai ambik saia aey nim . akap apik kate , apik g skola .but kekawan cakap dea x dtang . yg ane se tol x au . ak ase yea forgot nk ambil ak , coz biasa la , apik kan da tua . btol an ?
aey nim pom ak x dpt join pembarisan . lau dapat bley jg gelap skit . an an ? mcm dwng !
haha . p xper . ak manfaat kan mase yg ade . maklum lah . pmr da dekat ! so ape lagi , stdy la sikit . 
aey nim ak bace sikit ngn uat latihan sikit .
ak uad math . sains ngn jaroh . 
fuhhh , sejaroh , susah gilak vavi nk masuk lam kepala hontak ak nim . 
ok baiklah . 
ni pic nye . maklum lah canon ada kat uma . :D

sesuda uat nim . saia tidow . 
after tido , bgn , ngn keadaan perut lapa , x mkn aper . 
on jap fb , 
saia ada kaka  ? aper saia ada kaka? 
name dea aqilah . 
ok good . nt saya ebit blog saya , saia letak gmbr saya . ok ?
sesuda tuh . i take pic of me . coz terlintas kat kepala nim , ada something yg baru . p tatau la , lau ada oam uat lu sebelom saia . p ase ase , adox agy . :D
jap 
-
-
-
-
-
-
-
-
10%
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
loading.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
99%
-
-
ni la design bru kot ?
sembey ='= . ngn matenye tertutup sebelah . benar nye ada tulisan kat telapak tngn tu . dea tulis . 
erm , tgk gr . ok ?
ok baiklah . 
saia mau mereka something untuk d mkn . ok . 
da da da . 
eh eh , jap , ada penganti justin bieber , kowang tau x ? 
name nye , coby simpson . gaya dea , same cam justin bieber .
lagu dea pom sedap gok .
ok baiklah ,  
byebye .
<3<3<3

3 comments: